dinsdag 30 november 2021

De wereld vrij van spirituele lasten - 30 november 2021

De wereld vrij van spirituele lasten | 30 november 2021




In tranen van de schoonheid, van een vader die zijn kinderen letterlijk en figuurlijk beschermt tegen de gruwelen van de wereld om ze, naast een doel, een fijne jeugd te geven...

... dat blijft mij bij na het zien van de film "King Richard" (2021) over het leven van Venus en Serena Williams, die uitgroeiden tot de meest bekende en meest succesvolle tennissters ter wereld...

De herkenning van die beschermende en coachende vaderrol, en vooral het zien van authentiek beeldmateriaal aan het eind van de film, doet oprechte tranen vloeien van herkenning en bewondering;

wat een voorbeeld stelde deze Man... wat een leiderschap...

Bevrijding


Er is meer. De tranen hebben een dubbele functie. Ik herken kennelijk iets dat in mij zit.

Ik kauw erop en krijg de ingeving, dat ik onlangs om bevrijding van spirituele lasten heb gevraagd voor de gehele wereldbevolking;
in navolging van Nederland (collectief bevrijd op 15 juni 2021 van spirituele lasten
en West-Europa (28 september 2021) vroeg ik om de mensen in andere delen van de wereld ook een kans te geven... 
en kreeg zojuist antwoord; het is gedaan. Wens vervuld. Ook de VS, Japan, Polynesië, Brazilië en heel Zuid-Amerika, Afrika, heel Azië en vooral het geïsoleerde Australië zijn vrij.

Dit moest ook wel, want het is niet te doen in Oz met de vergaande, grensoverschrijdende maatregelen; zonder bevrijding van spirituele lasten is het anders niet vol te houden en maakt men geen kans. Nu heeft men een faire kans. 

Mijn inzicht zegt mij dat ik in de positie was om hierom te vragen. Wellicht als enige zelfs - omdat ik enerzijds precies de nood besefte en anderzijds de weg afgelegd had om in alle nederigheid dit verzoek te kunnen doen. De tranen vloeiden nog heviger bij dit inzicht. Tranen van blijdschap en dankbaarheid. 

Ik voel mij heel even de papa van alle volken; de papa, die als beschermer optreedt en (via de eigen ziel) gevraagd heeft aan de Spirit, om de beschermer van alle mensen ter wereld weer in ere te herstellen, omdat ik in die positie was om die smeekbede te doen.

In Suriname noemt men stamoudsten mama of papa. Die hebben zich bewezen als medicijnman (bij gebrek aan een passender woord) en zorgen voor de stam, als spirituele leiders, via ingevingen. Daarover gaat het boek Vader Aarde en de aardse taal; zie mijn vorige blog.
Op 4 november 2021 kreeg ik van binnen te horen dat ik de status van papa had bereikt. Ik had de laatste les geleerd, namelijk dat ego altijd weer kan groeien en de ingevingen vanuit de ziel kan verstoren. Mijn doel was bereikt. Ik kan nu mijn vak gaan uitoefenen waarvoor ik in de wieg ben gelegd.

Ik voel mij rustig, niet trots, maar heel dankbaar en besef heel simpel, dat dit een feestdag is.

rj
of beter:
~ papa rj.

-

Meerleeslinks:


Even persoonlijk | over persoonlijke vrijheid, levensgeluk en levensdoel:

De vlieger en de zwever - over de voorgeschiedenis, het traject van afleren en wat daarvoor nodig is: https://dagboekvaneenvreemdeling.blogspot.com/2014/03/de-vlieger-en-de-zwever.html


nieuw: 

Tip - meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang de volgende weblog in je mailbox

Geen opmerkingen:

Een reactie posten