dinsdag 2 januari 2018

(bericht voor alle) Vrouwen van deze wereld

Bestudeer jij eens de songteksten van "(I am a) Woman in love" (Barbara Streisand; youtu.be/0KJ60uJZ3-Q), van "I don't know how to love him" (uit Jesus Christ Superstar, Yvonne Elliman; youtu.be/lS2nX4fuzqc) en van "I have never been to me" (Charlene nog wat; youtu.be/SZgIk2b68gQ). Die meiden zingen precies hoe vernederend ze omgaan met 'hun' mannen - die ze voor het gemak als hun persoonlijke bezit zien.


Vrouwen stalken... stiekem

In de afgelopen blogposts 'lijk' ik niet al te vriendelijk tegen mijn vrouwelijke STALKERS. Je leest het goed. Stalken is een mentale aangelegenheid en heeft met intentie te maken. Mijn ex-vriendin, die zich overigens nooit als vriendin heeft laten zien maar als inhalige alles vreter, verdient het dus dat ze duidelijke taal van mij krijgt zodat ze wakker schrikt uit de roes waarmee ze schijnbaar onvermoeibaar parasiteert, aanvalt en vernietigt. Door dat zo exact mogelijk te verwoorden, ontstaat ruimte en komt zij zelf tot inzicht. Tenzij ze liever passief blijft en het een ander wil laten oplossen. Hoe dan ook heb ik mijn straatje schoongeveegd van gedrag dat daar niet hoort.


Onder een vorige post schreef ik letterlijk:

Deze vrouw is een stalker. Ik laat zien hoe ik daarmee om ga.
Mijn laatste suggestie (van zojuist) aan haar is:
"Stel vragen. Niet aan mij, maar aan jezelf. En schrijf ze op. En wacht dan tot het antwoord zich meldt en schrijf dan ook dat op, zonder onzin. Check dat en hou de onzin er buiten."


Mensen weten zelf meer dan ze denken. 
Ik kreeg vanmorgen (weer eens!) een droom over hoe vreselijk wij allen in de kou stonden in onze jeugd en wat voor schade dat doet. Enorm, gewoon. De enige manier om ervan te herstellen is als we dat ons zelf laten doen. Ons innerlijk. Ons gevoel. Niet ons ego. Dat hebben we te overwinnen. Daar begeleid ik dit bloempje bij.


Vrouwen manipuleren door te laten voelen wat ze willen maar spreken dat niet uit

"Als je liefde wilt... vraag er dan gewoon om" stelde ik haar voor, een uur voor ik haar uiteindelijk spontaan opbelde; zij stelde uiteindelijk zelf, dat ze zich monsterlijk gedraagt. En dat is ook zo. Ik merk het aan iedereen en de meesten durven dat ook nog te zeggen van zichzelf.
Dus dat herhaalde ik voor haar:
"Jij herbergt een monster. Leer dat kennen door er voor weg te lopen. Of leer jezelf kennen door je gevoel te omarmen..."

Onthoud... We zijn spiegels voor elkaar.++
-


Update | Save Me; vrouwen willen gered worden

vrouwen willen gered worden en spelen dus spel, getuige liederen met de letterlijke titel "Save me" van zo velen:
Lynsey De Paul roept keihard Save Me, in haar liedje Suger me: youtu.be/htBfNPyKKoI
Clout: youtu.be/C3q9BBYkk4c
Queen: youtu.be/yUyPyTn-IS4
Aimee Man: youtu.be/4c48vs4lwgc

...en ik zeg op mijn beurt: "I don't want to be your hero" (red jezelf, dus);
youtu.be/mHeK0Cwr9sg by Familiy of the year
youtu.be/6MjHA3cLKn0 by Nathan and Eva Leach


Meerleeslinks:



* "Zolang kinderen de steun en toeverlaat van de natie zijn is er iets goed mis" - facebook.com/1387702658006064

* Oud en nieuw voor gelovigen: facebook.com/1386897021419961

* Zo (doet men) dus: facebook.com/1387491214693875

Eerder gepubliceerd als "Vrouwen van deze wereld": facebook.com/10210662998879317

Geen opmerkingen:

Een reactie posten