dinsdag 3 mei 2022

Medicijn tegen vastlopen

Medicijn tegen vastlopen

Steun. Dat willen we allemaal.
In een wereld die ons van onze eigenwaarde en ons zelfvertrouwen berooft, weten we ons geen raad.

De enige reden dat ik jou aanschrijf is dat ik merk waar anderen mee zitten en jij in het bijzonder. Zo werkt telepathie. Ik vang het op als iemand aan mij denkt, al is het onbewust, op zielsniveau dus. Het lijkt alsof wij mensen bewust hopeloos, hulpeloos, wanhopig en radeloos worden gemaakt. Klein worden gehouden. Niet gelukkig mogen zijn.

Weet, dat ik er voor jou ben, mocht jij er behoefte aan hebben. Bvb wanneer jij je geen raad weet. Vastloopt, dus.
Het is natuurlijk prima om alles zelf uit te zoeken. Ik bied slechts mijn luisterend oor, mijn hulp zover ik kan, mijn ingevingen en bovenal mijn levenslust omdat dat besmettelijk werkt.

Dit ben ik jou verplicht. Zie het als ongeschreven wet, om er voor elkaar te zijn. Dat is wat je doet voor een ander en spreekt van zorg. Als een grote familie. Als een stam. Waar ieder stamlid telt.

We zijn allen kind van een systeem, waar niks mag, van alles moet en waar gevoel verboden is. Je kunt een kind wel uit een oorlog halen maar hoe haal je de oorlog uit een kind?
Dat vraagt liefde, zorg, geduld en warmte. Boven alles warmte. Dat is het enige medicijn. Voor alles. Vooral voor haat en nijd

Alle goeds,

rj 
hetlichaamliegtnooit.nl
---


 initiatief van zaterdag 30 april 2022, 10 uur 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten