zaterdag 22 januari 2022

Wetten en mondlapjes

Wetten en mondlapjes


Vandaag, twee jaar na aanvang van onze kunstmatige gedragsaanpasterreur, werd ik aangesproken door een model-burger, alias voor deugkneus, die mij erop attendeerde dat "mondkapjes nog steeds verplicht zijn."  Want ik droeg er geen. 

Hij versprak zich en bedoelde natuurlijk: muilkorven. Voor de slaven. Mij viel op dat hij voor een slaaf akelig veel geluid produceerde.

Ik draaide mij subiet af en besteedde dit keer geen enkele aandacht aan de lawaai-papagaai in de deuropening om de simpele reden dat het zinloos aanvoelde. De aanblik van dit heerschap met zijn keurig gestreken wegwerp "mind"-lapje vol microscopisch leed was genoeg om te beseffen dat hij niets zou kunnen bijleren, vandaag. Dus zei ik dit keer niets en liet mij niet verleiden tot zijn touwtrekwedstrijd, met mijn levenslust als inzet.

Volwassen gedrag |


Wegfietsend schoot mij het volgende te binnen, wat te leuk en te raak is om voor mezelf te houden;

"1. wetten zijn ongefundeerd, dwz ongeldig zonder noodtoestand.

2. (dat impliceert dat jij op joúw gevorderde leeftijd) dus regels volgt, die niemand heeft bedacht, niemand onderschrijft en ieder opgedrongen wordt (gelijk kerk)

3. dat betekent dat je nooit volwassen bent geworden

4. hoog tijd om dat te gaan herstellen, met jouw volle aandacht
(dan hebbi de komende jaren genoeg te doen)

5. dan kunnen we samen wachten op horde-intelligentie (herd intelligence)"

Doek. 

rj



Naschrift - reactie en nabeschouwing


"Haha, herd intelligence like herd immunity, waar wacht die kudde nog op?
Nog ver verwijderd voor die ‘jij mag helemaal niet lopen genieten van frisse lucht terwijl ik mezelf nog steeds dwing tot (het dragen van) zo’n ranzige ruiksluier’ - deugextremist."
-

De spijker op zijn kop. Met dank aan Tom V voor deze blijdrage. En nog één, van Ely:

"Groepsintelligentie wordt alleen bereikt op de kindercrèche, daarna takelt het snel af"


NB: Sinds Wilhelmina verraad pleegde naar het volk door naar Engeland te vluchten in mei 1940 hebben wij hier geen geldende wetten meer en kun je je daarop beroepen in plaats van mee te gaan in de charmante chantage van een staat die vecht met haar burgers




Tip - meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang de volgende weblog in je mailbox














Geen opmerkingen:

Een reactie posten