maandag 26 september 2022

Uit de grond van mijn hart: we are fucked

"Aan bescheidenheid heb je geen reet", zo sprak mijn lerares communicatie op de hogeschool van Amsterdam.
Weet wie je bent, betekent dat.
Wees, wie je bent, zeg ik op mijn beurt.
Vandaar dit eerste plaatje. Er zijn er meer; meer plaatjes, kijk maar.

Vandaag heb ik iemand de deur moeten wijzen voordat zij in mijn leven kon komen en dat was nodig. Opnieuw. Net als mijn vaste stalkster. De aantocht van BS oftewel bullshit ruik je van ver aankomen, lijkt mij.

ONDERWERPEN |


Vrouwen, hoe leuk ze ook zijn, of zouden kunnen zijn, of zouden moeten zijn, zijn dat meestal niet naar Mannen. Die plegen ze te willen onderwerpen. Om te kunnen overheersen.
Echte Mannen hebben hier geen bestaansrecht, of zo.

Leuke programmering, indoctrinatie oftewel conditionering. Lekker woke. Oftewel lekker neofeministisch. Oftewel verstoken van gevoel. Oftewel: oliedom.

Belachelijk gedrag dat duidt op een zieke wereld in plaats van op een beschaving; ergo, dit is geen samenleving maar een bonte verzameling zombies, die elkaar liefst continu lastigvalt of gelijk verslindt. Want wie afwijkt, bvb door gelukkig te willen zijn, wordt gestraft. Ogenblikkelijk en meedogenloos. Precies zoals Kerk het dicteerde. Ooit.

Grote woorden. Krachtige taal. Nou èn? Want... wat nu, als dat domweg echt zo is? Waarom doet ruim 80% van ons ontoerekeningsvatbaar oftewel knettergek? En waarom is dat niet bespreekbaar? Hoe VERDACHT is dat?

VERDACHT |


Einstein stelde al, dat 2 zaken oneindig waren: de kosmos en menselijke domheid - maar van de kosmos was hij niet zeker.

Hoe duidelijk wil je het hebben?
We are fucked. Niet te weinig. Voor wie het wil zien.

Kijk maar, naar hoe we elkaar bevechten in plaats van diegenen die ons vermoorden, onderdrukken, aanranden en tegen elkaar - en onszelf - opzetten.

Durf je te zien, wat gaande is?

Zo niet, ook goed.
Neem dan lekker nog een prik en dan wens ik je een prettig leven verder, zo lang als je nog hebt, want dat is gelijk gereduceerd, tot 3 tot 10 jaar.
En daarna boosteren tot je 25 ons weegt, lijkt mij. Daar heb ik ook een plaatje van.
Dus is het waar. Omdat ik het zeg. En ik ben autoriteit op dit gebied want het staat op internet. Gedrukt, dus. Dus is het waar. Q.E.D.

Voor wie verder kijkt dan de neus lang is, schreef ik een boekje. "Voel jij het ook?" Gedichten en gedachten. Gevangen in een gedachtenregen. Want: leven duurt maar even.

Een dagelijks dosis levenslust. Voor hen die vastlopen en verbetering zoeken. Van kwaliteit van leven. Zie: www.hetlichaamliegtnooit.nl.

Of niet.

rj


En nu de plaatjes:














Geen opmerkingen:

Een reactie posten