zaterdag 2 september 2017

Mannenmishandeling

(concept) | Ik las twee artikelen over mannenmishandeling en daarin staan rake dingen die ik zelf ook ondervonden heb. Al heel mijn leven eigenlijk. Mijn moeder maakte zich er ongemerkt al schuldig aan en alle vrouwen die ik ooit ben tegengekomen doen het ook. Stiekem; via hun destructieve intentie. Mijn ex doet het zelfs naar mijn kinderen en ik zie het terug aan hun vermoeide gezichtjes en uitslag op hun lichaampjes.

Ik lees: "Als je slachtoffer bent van mishandeling straal je dat ook uit. De omgeving voelt dat er iets mis is en dat bepaalt weer hoe anderen met je omgaan."
Bingo.

Mannen worden dubbel slachtoffer want ze worden zelden of niet geloofd en "zullen het er wel naar gemaakt hebben;" een te verwachten reactie van VROUWEN die zich zelf schuldig maken aan dergelijk geestelijk) misbruik, en van MANNEN, die bij diezelfde vrouwen volledig onder de plak zitten, dat wil zeggen ongemerkt en veelal onbewust de 'visie' van hun vrouw opgedrongen krijgen en verwarren voor hun eigen gevoel, door gebrek aan inzicht over dergelijke bezitsdrang en bezetenheid, die hen hun vrije mening ontneemt en slinks vervangen zien worden door die van hun overheersende en controlerende vrouw.

Overmeesteren, dus, en eigenlijk geestelijk misbruik.

Volgens het artikel kan het een gevolg zijn van "ernstige psychische problemen";
*"Het kan zich uiten als dreigementen, SABOTAGE, treiteren."
Ik voeg er aan toe:
*vernederen, uitlachen, sadisme.
*er is sprake van geestelijk misbruik waarbij de één als het ware een ander als een INVASIE overmeestert, op de knieën dwingt en dus als bezit inlijft, overneemt, controleert en overheerst, en zonder overleg of toestemming. Een agressieve invasie met als doel die ander te bezitten om vervolgens die ander de lasten te laten dragen die men zelf niet wenst te dragen.

Mondiaal probleem | Wie het durft te zien, merkt dat dit een afspiegeling is van wat er mondiaal met ons gebeurt. We worden in wezen onderdrukt en wat er onderling gebeurt tussen mensen verschilt daar niets van. Mensen tonen bezitsdrang naar elkaar toe, dat zich uit als parasitair gedrag, waarbij vernederen en uitlachen gemeengoed zijn.

The grand chessboard | Dit is exact hoe de elite van deze wereld met ons omspringen. Wie mij niet gelove, leze The grand chessboard van Zbigniew Brzezinski. 

Hier is een plaatje erover.++


--

Artikelen: 
"Mannenmishandeling? [stichting] Mannen kom op!" | deorkaan.nl/mannenmishandeling-mannen-kom-op
Vrouw mishandelt echtgenoot | http://deorkaan.nl/vrouw-mishandelt-echtgenoot










Geen opmerkingen:

Een reactie posten