woensdag 16 november 2022

Poging tot aanrijding; welkom in de Beschaving

Poging tot aanrijding door buren na drie jaar durende hetze en onlangs door hen geweigerde mediation | Welkom in de Beschaming


Het volgende stuurde ik net naar de woningbouw, waarvan ik huur: 


Maandagmiddag jl werd ik bijna aangereden door mijn buren van twee deuren verder in hun hoge Honda CRV, met buur AP aan het stuur. Men minderde geen enkele vaart toen ik trachtte langs te rijden op mijn fiets over het smalle pad maar men stuurde juist in, naar links, het parkeervak in, zodat de wagen naar rechts uitbrak en mij dreigde te rammen. Doelbewust trachten aan te rijden, dus. Ik moest een aanrijding voorkomen door in te houden, te stoppen en zelfs achteruit te gaan. Op mijn fiets. Uit niets bleek, dat men rekening met mij hield. Bij het inparkeren gaf men geen richting aan en minderde geen vaart. Juist niet...

De intentie die ik meekreeg uit dit voorval was de meest naargeestige die je maar kunt bedenken. Ik werd doelbewust overladen door narigheid. Ik werd doelbewust dwarsgezeten.

Nu komt het. Ik weet niet wat ik hiermee moet, want de instanties kunnen niets voor mij doen en laten mij feitelijk barsten. Ik moet dit maar slikken.
Mediation, ingezet door woningbouw en gemeente, ging niet door omdat men (deze buren) zich op het laatste moment terugtrok, nadat men eiste dat er een wijkagent en een wijkverpleegkundige bij het gesprek aanwezig zouden moeten zijn, terwijl zij zelf de aanstichters zijn van de ellende; dus waren deze eisen moties van wantrouwen, als self fulfilling prophecy, en hypocriet bovendien want zij vrezen het gedrag dat zij zelf etaleren. Zo keren zij handig alles om en blijken niet bereid erover te praten.

Dit is het zoveelste voorval van overlast waar ik mee geconfronteerd word en dat ik nu toch maar meld, want ik weet hier geen raad mee. Ik kan dit niet oplossen als men niet wil, niet praat en juist tegenwerkt. 

Ik merk dat ik het zo niet kan laten dus stuur daarom nu dit bericht de wereld in.

Met vriendelijke groet,

rj
-

Beschouwing |


"Je bent een echt mens, als je een hart van goud hebt, voor ieder klaar staat, overal vrienden maakt maar door jouw directe buren weggetreiterd wordt. (rj)"


Als je lekker in jouw vel steekt dan wringt dat bij hen die zelf nooit wat mochten maar jou dat wel kwalijk nemen, want: wie afwijkt, wordt gestraft

We groeien op als kind van een Systeem, waar niets mag, waar van alles moet en waar gevoel verboden is. Hoe kun je een ander gunnen wat jou nooit gegund was?

Blijdrage voor de buurt: weggeefkast 2020


Ik heb in februari 2020 een weggeefkast neergezet in het plantsoen voor mijn deur. 
NB: dit was niet de eerste; eerder al had ik kleinere exemplaren neergezet op de stoep, sinds 2018, maar deze was wat groter en beter beschermd tegen weersinvloeden.
De rapen waren gelijk gaar. Moord en brand... en binnen drie weken was de kast weg. Echter, inmiddels hadden slechtwillende buren samengespannen en een brief vol verzonnen overlast (dus laster) opgesteld richting woningbouw, zodat ik een waarschuwende brief ontving van dezelfde woningbouw, over die kast, die toen al in m'n eigen tuin stond en sowieso niemand kwaad deed. 
(Overigens staat er inmiddels - vanaf begin 2022 - al meer dan een half jaar een houtkachel in het plantsoen niks te doen, als sta-in-de-weg; die bleef hier staan na een vergunningloze vuurkorfavond.)

Sindsdien, voorjaar 2020 (maar eigenlijk al een jaar eerder), is het hier oorlog en word ik getreiterd, geterroriseerd, gedemoniseerd en weggepest. GGD noemt het een hetze en spoorde de woningbouw aan er iets aan te dien. En waarom? Om helemaal niets. Om een weggeefkast??? Tuurlijk niet.

"Het lijkt wel een plan..."


Dit toont een wereldwijd probleem, namelijk dat mensen niet met elkaar om kunnen gaan, in dit BESCHAAFDE, wilde, Westen, waar het beproefde recept van Verdeel en Heers de mensen nog steeds (!) tegen elkaar opzet, waar relaties eindigen in vechtscheidingen en de kinderen op alle mogelijke manieren van hun vaders worden weggehouden. Waar mannen en vrouwen als kemphanen tegenover elkaar staan, omdat de media hen leert, dat mannen niet langer te vertrouwen zijn en vrouwen slachtoffer zijn, die zich egoïstisch moeten gedragen. Omdat het huwelijk ondermijnd en de samenleving ontwricht moet worden. 

Dit noemen wij "BESCHAVING".

Is het natuurlijk niet. Helemaal niet. Dit is alles behalve dat.

Mijn buurman van 4 deuren verder beweert, dat dit nooit meer goedkomt. Hij heeft het dan niet over de wereld en ons collectieve welzijn, maar over zijn verstandhouding met mij, waarbij hij beweert zelf niets te doen, terwijl hij zelf er alles aan doet om te escaleren, en de mediation, en tal van verzoenende gebaren, weigerde; hij deed overigens in augustus 2022 nog melding van vermeende illegale dumping van afval, via de website "slim melden" van de gemeente, van mij (met naam en toenaam) en van een buurvrouw waar hij óók storing mee heeft gecreëerd en - net als mij - de huid heeft volgescholden (inclusief doodsbedreiging, uit het niets)... maarrr hem valt niets te verwijten, want hij doet niets. Volgens eigen zeggen, dan. Behalve dan in september jl toen hij het nodig vond om twee kinderen uit het plantsoen weg te jagen die onkruid zaten te wieden, omdat ze een heitje voor een karweitje wilden verdienen. Was hij even vergeten. Of hoort er niet bij. Kies maar.

Feitelijk heeft deze buur nog gelijk ook. Hij doet niets. Niets om de sfeer, of zijn eigen levenskwaliteit, te verbeteren. Feitelijk levert hij geen enkele bijdrage aan deze maatschappij en gedraagt zich precies zoals hij is opgevoed. Als een goyim. Ander woord voor uitvreter of gewoon: zombie.

Hij is niet de enige. Die hater die mij wilde aanrijden doet precies hetzelfde. Dus eigenlijk woon ik tussen zombies.

Aanvulling,  zaterdag 8 april 2023, voor de luchtigheid:


Tja, die kun je niets kwalijk nemen. Die zetten overal hun tanden in en gedragen zich nu eenmaal ontoerekeningsvatbaar.
--


Boodschap van hoop


Op Facebook:


Meerleeslinks


Jij doet al genoeg voor anderen: 

Zo leeft een samenleving weer wel samen :

NB: burgemeester Ron reageerde gelijk en deelde het bericht, ook nog, met deze tekst: 
"Is er zomaar een vriend die een leuk stukje over mij schrijft. Ben er stil van, rj"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten