vrijdag 20 januari 2023

De aard van Bezitsdrang

De aard van Bezitsdrang |


Wat is dat toch met mensen? Als ze hun zinnen op je gezet hebben, dat ze dan hun klauwen in jou planten, grip op je willen en bedenken, dat jij van hen bent? Bezitsdrang dus, waarbij zij menen te kunnen doen en laten wat hen goed dunkt, op het gestoorde af. Tot leegzuigen aan toe. 

"Maak het bespreekbaar", zei mij ooit een boomlange friese coach, op een hippiefestival. Het leek zo mooi maar daar komt niks van terecht wanneer jij de enige bent die wil praten en de ander zwelgt van en in sadisme...

Mensen maken er een spelletje van, om de macht, voeren je onzin uit de categorie mindfuck. Misbruik uit de categorie hoogverraad. En het mooiste is: ze doen zichzelf te kort. En hebben dat niet eens door, dat is het ergste.

Stalker |


Ik dacht dat dat na mijn (gr)huwelijk wel voorbij zou zijn. Maar wie dat denkt komt van een koude kermis thuis, omdat dit meer gemeengoed lijkt te zijn met de nadruk op gemeen. Mainstream, eigenlijk. Nog erger. Ik kom het overal tegen en hoor het van de meesten om mij heen ook nog eens. 
Ik heb ruim 2 jaar een stalkster. 

"Ik hou van je en wil met je n**ken..." Niet mijn woorden maar wel wat zij laat voelen. Tja, dat zei mijn ex ook. En werd acuut zwanger. Nu heb ik geen hekel aan kinderen maar wel aan misleiding. Verleiding, misleiding en afleiding. 

Men noemt het bijvoorbeeld "verborgen narcisme" maar dat gaat natuurlijk veel verder dan dat. Het toont het fundament van onze beschaving (!). Schreef er recentelijk een artikel over. Wat zeg ik? Drie zelfs:

Over de oorsprong, van Verdeel en Heers: dagboekvaneenvreemdeling.blogspot.com/2023/01/het-verraad-van-de-mensheid.html

Deze volgde erna, "de positieve wending": dagboekvaneenvreemdeling.blogspot.com/2023/01/wat-we-kunnen-leren-van-psychopaten.html

Nog één, voor de sfeer: dagboekvaneenvreemdeling.blogspot.com/2022/12/hippiefestivals-niet-voor-iedereen.html

Er gaat zelfs een briljant mooi filmpje van,  over het web, van comédienne Iliza Shlezinger, die er vierkant voor uitkomt hoe krankzinnig wij mensen doen... alleen heeft zij het over vrouwen ("girls are fukking insane") en demonstreert hoe vrouwen continu aansturen op conflict. Zie: youtu.be/JvTj4QX55NE

Gemeengoed |


Ik heb het niet eens alleen over mijn stalkster, die continu met mij bezig lijkt te zijn, zoals een kat speelt met een prooi, 
dag en nacht aan mij trekt en mij, van afstand zelfs, overvoert met haar gedachtes en letterlijke projecties (als een projectiel, dus) van seks in al haar perversiteit. Ik ervaar dat bij meer mensen, dichterbij en verder af. Ik droom ervan en word er 's nachts wakker mee. Tot nachtmerries aan toe, teken van een frontale aanval. Maar wel geniepig en niet uitgesproken. Zodat men alles kan ontkennen. Want nee, dat ligt echt aan de ander. Blame the Victim, tot in het graf.

Wie denkt dat dit beperkt blijft tot wereldwijde young global leaders van Blofeld - ik bedoel Schlaus Kwab - vergeet wellicht, dat het Volk dat toelaat, simpelweg, omdat iedereen doelbewust jarenlang structureel verknipt is gemaakt. Via de Opvoeding, naar goed Pruisisch legervoorbeeld. Zie: "de wonderlijke energie van kinderen". Het "Doe nu maar zoals het hoort"-syndroom, opgelegd en opgedrongen vanuit de leefomgeving. Iedereen om je heen weet het beter.

Het vraagt een andere manier van kijken en denken |

Dat hoeft niemand met mij eens te zijn (dat gaat ook niet, men verdedigt Het Systeem en het eigen gedrag natuurlijk eerst). Ik deel slechts wat ik zie, na jarenlang onderzoek. Ik moest een andere bril op zetten om alles te kunnen leren zien. Da's erg genoeg. Want... wat nu, als het klopt?? Wat nu, als dit ons Stockholm-syndroom verklaart? Wat nu, als de meute daar nog in vast zit en slechts een enkeling dat nog maar inziet?

Onthoud. In het land der blinden is éénoog outcast...

rj





Geen opmerkingen:

Een reactie posten